Semoga Nur Afiqa jadi host yang meletop, journalist yang berjaya dan dimurahkan rezeki :>

Monday 29 January 2018

Update!

Hey blog! lama dah tak bebel pasal life aku kat sini. Kalau tak selalu bebel kat sini tapi tulah sejak perkembangan zaman teknologi makin lama makin canggih di mana sekarang dah boleh update story through insta story so aku pun macam 'bye bye blog' seperti kacang melupakan kulit.

Hm hambarnya mukadimah 🙇 hm biarlah!

So next, perkembangan aku takdalah banyak sangat. Just finished my degree and currently sedang ternak lemak kat ladang katil aku sendiri hewhewhew bosan nyew hidup...... 😒

Tapi, macam biasa la kalau dah baru lepas habis belajar, apa lagi? duduk bilik, memerap, layan movie yang sekarang aku tengah layan cerita Riverdale and Dia 😊

Macam takda topik hari ini. Yelah kira mukadimah je ni hehehe esok sambung. Bye! :)

0 doakan pyka: