Semoga Nur Afiqa jadi host yang meletop, journalist yang berjaya dan dimurahkan rezeki :>

Saturday 9 February 2013

Chinese New Year

Nothing going change . Ni pun aku baru je lepas habis Speaking test, CSC test and MidTerm MassMedia pheeww alhamdulillah setakat ni aku tak boleh jawab kesemuanya -.- sangat lah teruk hmm mungkin sem ni aku punahkan hati dan harapan mak ayah aku :/ target 3.5 ke atas tapi? krriikk kriiikk hahaha 


Aku pun busy dengan event . Mascomm student kan? hahaha jadual kelas tak lah pack mana pun tapi event yang banyak . Ni cuti cina actually aku boleh balik sana on Sunday night but I have to go back on Friday night T.T ceddiihh btw thanks to goverment cause give me voucher buku bernilai RM250 :D whee so I can berjimba kat MPH and Popularr kahkahkah 

Banyak sebenarnya aku nk ceritakan tapi rasa tk perlu aku cerita kat sini , Biar jadi memory . Ada benda kita private kan ceita kita kan? okay lah it's 2.47am already . Good moring and good night . Byee :)

0 doakan pyka: