Semoga Nur Afiqa jadi host yang meletop, journalist yang berjaya dan dimurahkan rezeki :>

Sunday 15 November 2015

Result UiTM


13rd of November 2015 yang lalu, pelajar diploma Universiti Teknologi Mara di seluruh Malaysia digemparkan dengan keputusan peperiksaan mereka pada jam 11.50pm (ceh gitu ayat macam nak buat berita kah!)

Mungkin akan ada yang sohseh sohseh "aku lagi hebat result dari dia tapi takdala sampai nak post bla bla bla bla" but you must remember, THIS IS MY BLOG. Su-ka-ha-ti-la. Kau tak nak tunjuk, tu kau punya pasal. 

Naahh gambar atas tulah result aku untuk tahun akhir bagi pengajian Communication and Media Studies .Syukur Alhamdulillah MUET pun band 4, CGPA/GPA dean tapi tak ANC pun hahaha cuma first class saja. Takpelah, tak dapat selimpang pink. Nanti pinjam Fats punya selimpang pink waktu convo sebab dia ANC (dean every sem. Dean letups-letups bak ang) hahaha dia tak bagi, aku nak jugak! kira apa aku. 

Apa yang aku tempuh 3years untuk segulung diploma dekat UiTM Lendu, Sangatlah mencabar. Dengan nak hadap kawan perangai serupa snake in the grass, nak improve grammar from day to day, salah pilih groupmates huf huf huf ni kalau aku list apa aku tempuh masa zaman Diploma macam korang nak baca hahaha anyways, if did not have any pressure, diamonds would not exist is it? naahhh gituuw 

Apa pun aku nak ucapkan tahniah pada diri aku sendiri sebab dapat banggakan mak ayah aku dan  bagi contoh kat adik adik (mungkin, kononnyala) hahaha and congratulation for those yang takda repeat paper especially who get dean. Yeaayy grad on time. Alhamdulillah.

Byee ! Assalamualaikum.

2 doakan pyka:

Hana said...

Salam Pyka. Congrats ! Kekalkan prestasi hihi.

Unknown said...

waalaikumussalam �� wow! terima kasih hehehehe