Assalamualaikum. Now you're currently in my wonderfull blog :> PykaPykot ♥

Saturday, 7 April 2012

Al-Fatihah



Start arwah Ain meninggal,lepastu ramai orang sekeliling Pyka yang meninggal. Sampai 4 orang dalam masa setahun :/ .Pyka pasti,mesti Allah nak tunjukkan sesuatu kat Pyka taapiii Pyka tak dapat -,- err . Okay Pyka baru balik dari pengebumian arwah uncle Hafiz ayah kepada Quzei yang dalam gambar tu. Walaupun bukan ayah Pyka yang meninggal tapi nangis jugak Pyka bila tengok Jai nangis masa jumpa kat kubur tadi :') .Pyka bukan apa,tak boleh tengok orang nangis,mesti Pyka pun rasa sedihnya jugak alahaaii .Arwah uncle Hafiz telah menghembuskan nafas teakhir pada petang semalam.
Al-Fatihah.

2 doakan pyka:

amirul izwan said...

mybe He wants you to get ready for something.....

pykastories said...

maybe lah :/ but get ready for what??