Semoga Nur Afiqa jadi host yang meletop, journalist yang berjaya dan dimurahkan rezeki :>

Tuesday 26 June 2012

You are the best boyf in this world but you're not for me :)


cerita I'm single . Semua berpunca dari aku sendiri. Yes salah aku tak boleh nak faham die,tak boleh nak sependapat dengan die and tak boleh nak terima perangai -ve die. Bukan aku tak try nak faham die,nak sependapat dengan die tapi selama 1 tahun 5bulan tu memang aku tak boleh. Aku dengan die lain. Sorang utara and sorang lagi timur laut. 

Menyesal. Sangat. Aku nak putarkan balik masa but I can't so now just buat keputusan untuk buat hal memasing. Die ada jalan die and aku ada jalan aku sendiri.

Semua kenangan pahit,manis yang tercipta antara aku dengan kau,biarlah terkubur,biarlah jadi sejarah lama tapi aku ada anak nanti aku cerita pasal dia kat anak aku :) every single time,day and second aku akan cerita semua tentang kau dan aku kat anak anak aku :)  

Harap kau dapat yang lebih baik dari aku. Aku bukan terbaik untuk kau. Kau kene tahu tu . Thanks Razs for everything. Bye
Assalamualaikum.

0 doakan pyka: